Miks ma ei saa tooteid lisada ostukorvi?
Ostukorvi saavad lisada tooteid, ainult sisse loginud kasutajad. Logi sisse või registreeri ennast kliendiks vajutades üleval paremas nurgas Logi sisse.
Registreerisin ennast kliendiks, kuid ei saanud kinnituskirja e-mailile kätte.
Kuna paljudel registreeritud kasutajatel on konto kinnituse e-kirjad läinud rämpsposti, siis enam konto registreerimise e-kirju postkasti ei saadeta. Kui oled esitanud kõik oma andmed ja ennast kliendiks registreerinud, siis suuna kohe Koolide tellimiskeskkonda, vali oma kooli nimetus ja leia sobivaid tooteid. Kui sa saad lisada tooteid ostukorvi, siis oled oma konto sees.
Registreerisin ennast kliendiks, kuid üleval nurgas on ikkagi nupp Logi sisse. Kas ma ei ole siis sisse loginud?
Sellel leheküljel tekst ei muutu, kui oled ennast sisse loginud. Kui sa saad tooteid lisada ostukorvi, siis oled ennast sisse loginud.
Kas ma saan tooteid vahetada, küsida raha tagasi või valesti pakkitud tooteid tagastada?
Jah, saad küll. 14 kalendripäeva jooksul saad oma tellimusest taganeda, tooteid vahetada ja raha tagasi küsida. Loe juhendi siin
Kas saab koolivormi selga proovida?
Jah, saab küll, aadressil Tammsaare tee 47, Tallinn. Eelnevalt tuleb aega broneerida siin või e-maili teel: klienditugi@vormivabrik.ee
Miks ma ei saa tulla koolivormi proovida ükskõik mis kellajal?
Sellepärast, et me soovime teenindada igat perekonda hästi. Üks klienditeenindaja ei ole suuteline hästi teenindama mitut last ja peret korraga.
Kas ma saan koolivormi osta kohapeal?
Jah, saab küll. Kui soovitud tootel on olemas logo, siis saab seda kohe osta. Samuti on müügis teksad, seelikud, triiksärgid, polosärgid, kardiganid, kleidid ka ilma logota. Jälgige reklaami soodushinnaga tooteid reklaamime eraldi, aastaringselt, mille kohta saab infot siin