Korduma kippuvad küsimused

Miks ma ei saa tooteid lisada ostukorvi? 

Ostukorvi saavad lisada sisse loginud kasutajaid. Logi sisse või registreeri ennast kliendiks vajutades üleval paremas nurgas Logi sisse.

Registreerisin ennast kliendiks, kuid ei saanud kinnituskirja e-mailile kätte. 

Kuna paljudel registreeritud kasutajatel konto kinnituse e-kirjad on läinud rämpsposti, siis enam konto registreerimise e-kirju postkasti ei saadeta. Kui oled esitanud kõik oma andmed ja ennast kliendiks registreerinud, siis suuna kohe Koolide tellimiskeskkonda, vali oma kooli nimetus ja leia sobivaid tooteid. Kui sa saad lisada tooteid ostukorvi, siis oled oma konto sees. 

Registreerisin ennast kliendiks, kuid üleval nurgas on ikkagi nupp Logi sisse. Kas ma ei ole siis sisse loginud?

Selle nupu tekst ei muutu, kui oled ennast sisse loginud. Kui sa saad tooteid lisada ostukorvi, siis oled ennast sisse loginud. 

Kas ma saan tooteid vahetada, küsida raha tagasi või valesti pakkitud tooteid tagastada? 

Jah, saad küll. 14 kalendripäeva jooksul saad oma tellimusest taganeda, tooteid vahetada ja raha tagasi küsida. Loe juhendi siin

Kas saab koolivormi selga proovida? 

Jah, saab küll, aadressil Tammsaare tee 47, Tallinn. Eelnevalt tuleb aega broneerida siin või e-maili teel: klienditugi@vormivabrik.ee

Miks ma ei saa tulla koolivormi proovida ükskõik mis kellajal? 

Sellepärast, et me soovime teenindada igat perekonda hästi ja üks klienditeenindaja ei ole suuteline hästi teenindada mitu peret korraga. 

Kas ma saan koolivormi osta kohapeal? 

Jah, saab küll. Kui soovitud toote on olemas logoga, siis saab seda kohe osta. Samuti on müügis teksad, seelikud, triiksärgid, polod, kardiganid ilma logota. Augusti lõpus on meil tavaliselt müügipäevad, mille kohta saab infot siin